Bio-Life zal uitzonderlijk gesloten zijn op donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei.
Gelieve hier rekening mee te houden zodat uw bestellingen correct verwerkt kunnen worden.
Bedankt voor uw begrip.

Levering

1. Levering : 

Waar leveren wij? In heel de Europese Unie en Zwitserland.


2. Portkosten

De portkosten worden berekend op basis van de bestemming en het gewicht van iedere bestelling onder 39 €.
Gratis levering in België, Frankrijk en Luxemburg voor alle bestellingen boven 39 €.
Voor Zwitserland, bedraagt de minimumport 16 € en de eventuele douanekosten zijn ten laste van de klant.


3. Verwerkingstermijn van de bestelling :

Achat Produits BioLife

Uw bestelling wordt verwerkt op de dag dat wij ze ontvangen als ze op werkdagen voor de middag verstuurd wordt. Anders zal ze de volgende werkdag verwerkt worden.

 


4. Leveringstermijn

Uw bestelling zal per post of via een transportdienst verstuurd worden, volgens het gewicht en naar keuze van de onderneming Bio-Life s.r.l. binnen een termijn van 1 tot 6 werkdagen:
Achat Produits BioLife   
   a. Voor België: binnen een termijn van 1 werkdag
   b. Voor Frankrijk: binnen een termijn van 2 tot 4 werkdagen
   c. Andere landen: neem contact met ons op, wij zullen uw vragen met genoegen beantwoorden.


Bio-Life s.r.l. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor vertragingen van de levering door toedoen van de transporteur.
 


5. Traceerbaarheid:

Neem contact met ons op en wij zullen u met genoegen informeren over de status van uw dossier.

Achat Produits BioLife    

Voor de post: er wordt een bericht van passage achtergelaten bij de klant, met een uitnodiging om naar het dichtstbijzijnde postkantoor te gaan om zijn pak af te halen.

Bio-Life s.r.l. stelt de klant voor om contact op te nemen met de klantendienst op +32 81 665 004 als de leveringstermijn langer is dan hierboven vermeld.

 

Als het pak teruggestuurd wordt naar onze diensten, blijven de kosten voor de herverzending ten laste van de klant. Als de klant de terugbetaling van zijn bestelling verkiest boven een herverzending, heeft de onderneming Bio-Life s.r.l. het recht om de door de transporteur of de post aangerekend verzendingskosten in mindering te brengen van de terugbetaling.

Bio-Life s.r.l. zal onmiddellijk contact opnemen met de transporteur of de post om een onderzoek in te stellen. Als het pak gevonden wordt, zal de bestelling zo snel mogelijk weer naar het adres van de klant gestuurd worden. Als het product echter onvindbaar is, zal de transporteur de collo als verloren beschouwen. Bij afsluiting van het onderzoek zal Bio-Life s.r.l. op haar kosten een vervangproduct opsturen. Als de bestelde producten niet langer beschikbaar zouden zijn, kan de klant de terugbetaling van het betrokken product krijgen.
 


6. Bij de levering


De klant is verplicht om de fysieke toestand en de inhoud van de collo/colli bij te levering in aanwezigheid van de transporteur te controleren.
Elke anomaliteit betreffende de levering (averij, ontbrekend product enz…) moet onder voorbehoud en gedetailleerd vermeld worden op de leveringsbron van de transporteur. De klant moet deze anomalie aan de transporteur melden binnen de 2 werkdagen volgend op de datum van levering, door middel van een aangetekend schrijven met ontvangstbericht, waarin de klachten opnieuw meegedeeld worden.
Er zullen geen goederen vervangen of omgeruild worden als deze regels niet nageleefd worden.
De klant moet spontaan een kopie van dit schrijven, vergezeld van de leveringsbron, naar het volgende adres sturen : Bio-Life s.r.l., Rue Camille Hubert, 33 - 5032 Isnes.

Elke terugzending van materiaal moet vooraf formeel afgesproken worden tussen Bio-Life s.r.l. en de koper.